Men ååh

Farmor väckte mig vid 9 typ för att vi skulle hämta Ronja (min syster) på förmidagen. Hon skulle vara här idag och åka hem på eftermidagen men sen när vi ringde dom svarade dom inte så hon kan inte komma och nu är det försent. Fatta hur jävla sur jag var. Jag slog av tvn tidigt igår IFRÅN EN BRA FILM bara för att Ronja skulle komma och sen kan hon inte komma. Nu är jag sur och trött men snart ska jag och farmor baka pizza och så. Sen blir det choklad jag ska lägga ut en bild på den sen för den MÅSTE ni smaka den är sååååå god. Men jag orkar inte hämta den nu men det är iallafall en choklad som är mjölkchoklad - marabou - 70 prosent (tror jag) typ cacao eller nått. Den är iaf jättegod men nu tänkte jag skriva ett inlägg om en försvunnen tjej som dom letar efter som är väldigt känd. Madeleine McCann heter hon.. Hoppas dom hittar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0