Dag 9 - Min klass

Min klass jag går i nu år 7C på murgårdsskolan. Jag har gått i många olika klasser och skolor. Så här ser mitt klass liv ut:
Förskolan: Jag gick halva förskolan på Rödklövern på Vallhovskolan.
Förskolan: Jag gick andra halvan i Forsbacka skola i den gula gruppen.
1an: Jag gick HELA 1an på Forsbacka skola i den gula gruppen.
2an: Jag gick halva 2an på Älgen i Ulvsäterskolan som ligger i Gävle.
2an: Jag gick andra halvan på Blåklint på Vallhovskolan.
3an: Jag gick HELA 3an på Blåklint på Vallhovskolan.
4an: Jag gick HELA 4an på Blåklint på Vallhovskolan.
5an: Jag gick halva 5an på Blåklint på Vallhovskolan.
5an: Jag gick andra halvan av 5an på Röda avdelningen på Västanbyns skola.
6an: Jag gick HELA 6an på Murgårdsskolan i 6C.
7an: Jag har inte gått ut 7an än men jag kommer gå hela den på Murgårsskolan.
7C jag är inte med på kortet för exakt då var vi på Gotland med kören och det var nog rolligare än att knäppa ett skolfoto hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0