Har inget å gö nu ;)

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Hem 
SMS: Kerstin
Sång du lyssnade på: Dunderhumor - Det laggar på WoW
Gången du grät: Igår kväll

HAR DU NÅGONSIN:

Varit otrogen mot någon: Nej
Förlorat någon speciell person: Ja!!!
Varit deprimerad: Ja 
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, jag kan stå också om jag vill ;)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Rosa
Färg 2: Blå
Färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Vet inte
Fått ditt hjärta krossat: Nej!! :D
Skrattat så att du har börjat gråta: Jaaaa
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, tror inte det iallafall
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej
Kysst en kompis: Nej


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Dom flesta.
Har du några husdjur: 14 fiskar och en katt
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med kompisar
Vilken tid vaknade du idag: När klockjäveln ringde 
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov antagligen (som jag gör ofta nu för tiden)
Någonting som du längtar till: Sommar, min pappa och Jessie
Senaste gången du träffade din pappa: ca. 7 år sen :'(
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Att jag pratade i telefonen i duschen... HAHA
Vad lyssnar du på just nu: Tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha jahaa du
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är så trött 
Vad är ditt namn: Julia Kimberliey Johansson egentligen Kimberliey Julia Hillman....
Singel/upptagen: Singel ;)
Stjärntecken: vattuman
Kille eller tjej: Tjej 
Grundskola: Vallhovskolan halva 6 års forsbackaskola resten av 6års och hela klass ett och halva klass 2 Ulvsäterskolan resten av 2an, Vallhovskolan från 3an till halva 5an, västanbyskolan resten av 5an sen Murgån i 6an och 7an
Gymnasie: Går i grundskola
Högskola: grundskolan....
Hårfärg: Typ lite olika.. Just nu... brund med blonda och guldiga slingor i
Långt eller kort: mittimellan
Längd: 156 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår och Mina ögon
Piercings: Nej
Tatueringar: nej, men vill ha
Höger eller vänster: båda

DIN FÖRSTA:

Operation: Nope
Piercing: nej
Bästa vän: Sophie Karlsson
Sporten du spelade: Fotboll säkert
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Svininfluensasprutan
Konsert: Alcazar
Förälskelse: Kalle

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: få damp på mitt tangentbord :@
Lyssnar du på: tv 
Väntar du på: att jag bara kommer att somna sittandes här :P haha (det skulle inte förvåna mig om det första jag såg i morgon bitti var det här)

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja!
Vill du gifta dig: Jaaa!!!
Karriär i åtanke: venneh

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: lika
Romantisk eller spontan: vet inte
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage så klart helst 8-pack
Tatueringar eller piercingar: Båda
Känslig eller inte: Han SKA ha känslor
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: näee.
Krossat någons hjärta: Ingen aning. 
Har du blivit arresterad: Nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): aa

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland.
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: haha jaa ofc
Himlen: Ja kolla upp så syns ju den...
Tomten: nej för om tomten fanns skulle jag dö för jag är LIVRÄDD för tomtar!!!
Att kyssas på första dejten: Jaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0