nÅtT hAhA

10 första:
Första bostad: Valsta
Första bil: Jag har ingen 
Första husdjur: Hund
Första semester: vet inte typ Finland eller nått
Första jobb: har inget
Första köpta skiva: Haha ingen aning säkert typ Jimmy Jansson eller nått
Första riktiga kärlek: Bill Kaulitz
Första piercing: har inte
Första konsert: Haha!! Alcazar


9 sista:

Sista
bilfärd: Vet inte
Sista filmen du såg: I rymden finns inga känslor
Sista ringda telefonsamtal: Hem
Sista bubbelbadet: länge sen
Sista spelade cd: Tokio Hotel Humanoid
Sista gången du grät: Igår kväll
Sista måltiden: Bränd ungspannkaka

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? näee
Blivit arresterad? Näee
Blivit kär vid första ögonkastet? Jaa
Varit på tv? Ja 
Fått ditt hjärta krossat? Jaa
Sagt att du älskar någon utan att mena det?  jaa 
Strulat med en av dina bästa kompisar? näee
Busringt till nån?  haha jaa :D det är fett kul ;) prova :)

7 saker du har på dig:
1. Tröja
2. Trosor
3. Armband
4. Skinn
5. Snodd
6. Hår
7. Naglar
(jag har nyss bytt om till "sovkläder" hehe)

6 saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Kollat på tv
3. Gäspat
4. Skola
5. Dator
6. Snytit mig

5 favoritsaker:
1. Musik
2. Dans
3. Vara ute
4. Sommar/sol
5. Kläder

4 länder du vill åka till:
1. Tyskland
2. Kina
3. Portugal
4. Indien

3 val:

Svart eller vit?  Svart
Sommar eller vinter? SOMMAR
Choklad eller chips?  choklad så klart (chips=USH!!!!!!)

2 saker att göra innan du dör:
1. Få ett bra liv
2. Gifta mig med Bill Kaulitz och leva lycklig ialla mina dagar.. :D

1 sak du ångrar:
1. Att jag är en tidsperfektionist -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0